reklama

Paul van Dyk – T-Mobile Arena (Praha 14.9.2007)

Moj obľubený DJ Paul van Dyk vydal pred nedávnom svoj nový album In Between, kedže k CDčku nasleduje aj turné tak som si ohlásený koncert v Prahe nemohol nechať újsť. Cestu som už plánoval v máji aby som sa vyhol zbytočnému stresu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Listký som si kúpil cez jeden nemenovaný slovenský server, rezervoval hotel, kúpil listký na vlak a už som len čakal kedy príde začiatok septembra a ďen D t.j. 14.9.2007. Z Bratislavi sme vyrazili s mojim kamošom vlakom EuroCity o 8:25 a príchod do Prahy bol naplánovaný na 12:35. Cesta bola zaujimáva a hlavne komfortná kedže vlaky EuroCity su fakt pohodlné. Keď sme prišli do Prahy tak prv sme začali hľadať náš hotel, ktorý som už mal dlhšie rezervovaný. Hotel sme našli skoro hneď kedže sme mali po ruke mapu a hotel sa náchadzal blízko Prahy - Holešovice. Po rýchlom ubytovaní sme išli na izbu a niečo v hotelovej reštaurácii zjesť. Po menšom oddychu sme sa okolo pol deviatej vybrali na koncert T-Mobile Arena bola vziadialená od nášho hotela asi kilometer. Ked sme príchadzali k T-Mobile Arene tak uz som videl ako sa schádzajú ľudia na koncert. Po menšom čakaní v rade na prístup do haly sme sa celkom rýchlo dostali na parket, hala už bola celkom zaplnená tak z polovičky, na stagi hrál práve pre mňa noví DJ Pacific prekrapil ma celkom zaujímavými pesničkami, ktoré som ešte nepočul. Po hodine tancovania na parkete sme sa vidali na obhliadku haly a trožka aj načarpaní sily na Paul van Dyka. O jedenástej začal hrať český najznámejší DJ Michael Burian. Burian odhral svoj normalný set ktorý som aj od neho očakával zahral niektore pecky ako Underworld v novom remixe a par peciek. Pred pol jednou sme sa vybrali dole na parket aby som si vychutnal tu atmosféru ktorá panuje dole, kedže o jednaj už mal začať hrať Paul van Dyk. Presne o jednaj sa za mix postavil moj obľúbený DJ Paul van Dyk. Paul začal hneď ako sa patrí, ľudí dostával do varu svojim mixom ktorí bol tiež nadupaný ako minulý rok v Bratislave. Celý set som si maximálne užil, Paul zahral hity ao For an Angel v novom reworku, ktorý sotji za to. Paul ma potešil peckami ako Nothing But You, Far Away, Crush, Filo & Peri feat. Eric Lumiere - Anthem. Po celý koncert som spoznal veľa fajn ľudí s ktorími som si fajn pokecal. Koncert hodnotím ako vydarení neboli žiadné próblemy ktoré by znepríjemnovali koncert, jedine ma trochu mrzelo že veľa ľudí bolo pod extázou, marihuanou a inými látkami jeden čas som si myslel že niektorí ľudia tam nie su pre hudbu ale pre chlast, fajčenie a extáza. Paul van Dyk hral až do pol piatej rána po ňom nastúpil Poľský DJ Angelo Mike ale naňho som už nemal sily a pobrali sme sa na hotel.V Prahe som ešte ostal do nedele a poobzeral si Prahu. Musím dodať že som zažil krásny vikend spojený zo super koncertom a oddychom v Prahe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem Martinovi Šipošovi, ktorý išiel somnou do Prahy na kocert spoločne sme si to fakt užili.

Paul van Dyk Live @ T-Mobile Arena Prague 14-09-2007

01. Pascal Feliz - From Inside The Speaker (Part 1)
02. Paul van Dyk vs. Starkillers & Austin Leeds feat. Ashley Tomberlin - New York City (ID Mix)
03. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (Alex M.O.R.P.H. Mix)
04. ID
05. Fred Baker vs. Greg Nash - Atlantis City
06. ID
07. ID
08. Nick Larson - FDV6
09. Dubfire - Roadkill (Breakfast Remix)
10. Paul van Dyk - For An Angel (ID Mix)
11. Paul van Dyk feat. Rea Garvey - Let Go (ID Mix)
12. ID
13. ID
14. Filo & Peri feat. Eric Lumiere - Anthem (John O'Callaghan Remix)
15. Super8 & Tab - Needs To Feel (Wippenberg Remix)
16. Paul van Dyk feat. Second Sun - Crush (Vandit Club Mix) (Paul van Dyk Rework)
17. ID
18. ID
19. ID
20. Kay D. Smith & Marc Tall pres. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipoloi Mix)
21. Rank 1 - Breathing (Airwave 2003)(Breaks Mix)
22. The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (ID Remix)
23. ID
24. Paul van Dyk - ID
25. ID
26. ID
27. ID
28. Felix - Don't You Want Me (ID Remix)
29. Paul van Dyk vs. Alex M.O.R.P.H. feat. Ashley Tomberlin - Get Back
30. Underworld - Born Slippy (DJ Wandy & Patrick M Remix)
31. The White Stripes - Seven Nation Army (Paul van Dyk Remix)
32. Paul van Dyk feat. Ben Lost - Another Sunday
33. Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary (Mekk Remix)
34. Armandi pres. Mandy Reid - Up The Tempo
35. Paul van Dyk - Sabotage
36. ID
37. ID
38. ID
39. ID
40. FKN feat. Jahala - Why (Aly & Fila Remix)
41. Paul van Dyk - For An Angel (Marc van Linden Remix) (Paul van Dyk LIVE Rework)
42. Paul van Dyk feat. Jessica Sutta - White Lies (Berlin Vocal Mix)
43. Paul van Dyk vs. Giuseppe Ottaviani - Far Away
44. Paul van Dyk feat. Jan Johnston - Nothing But You (Paul van Dyk Rework)
45. Paul van Dyk feat. Ryan Merchant - Talk In Grey (Paul van Dyk Rework)
46. Paul van Dyk feat. Rea Garvey - Let Go
47. Paul van Dyk vs. Starkillers & Austin Leeds feat. Ashley Tomberlin - New York City (Paul van Dyk Rework)
48. The White Stripes - Seven Nation Army (Paul van Dyk Remix)

Martin Rybarčák

Martin Rybarčák

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rodený Humennčan objavujúci krásy Bratislavy z perspektívy vozičkára. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéŠport

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu